dudovec#10278
Nemtom , szerintem titanrunon nemhalsz be a ternionnal, azmeg elvileg dobhat mindent... Dobott eleg sok cuccot , de vannak dolgok amiket tök sűrűn dob eppen az aktualis karakternek , tehat erdemes tobb fele karival is runolni , a szintkulombsegek miatt is. Ternionerrel nemtudsz vegigszaladni sajnos , ha mas speci bossokhoz mesz el , bar ha van kello rechargeod meg valami resisted , akkor vision of deathal aranylag jol letudod kabitani a rad ronto embereket, vagy egyeb jo storm spellel.
Itemfindolni , hogy elrohansz minden bosshoz es a hatekonysagot nezed, ugy hogy ne halj be, akkor mindenkepp valami colossusos kari a nyero ; mondjuk megtamogatva 2 jo spirit pettel, meg 1-2 fincsi auraval.
1.08 ban az a szar , hogy aranytalanul eroset lonek nyillal , es kb 20% koruli pierce resistet hozol ki a magenek , 1-2 lovesre megolnek , soxor mire lekabitanad oket , mar keso....
1.20 alatt tobb a lifed , es joval kevesebbet is sebeznek a nyilak , igy gondnelkul kitudsz akasztani minden szornyet (stun , freeze , fear).. a +600 life meg eleg jo tud lenni :) de teny , hogy nem az az afro amu fo erenye..