Amugy Assasin temahoz annyit , hogy kicsit necces neki megoldani azt , hogy felmenjen az Archmage clasp (50 base intelligenceel) , foleg 1.20 alatt.. Vagy odysseus armor + arch cipo , vagy odysseus armor + -20 reqes shield.. De szerintem egy intes ring + shaman cipo + odysseussal is megtudod oldani az intet, sisaknak en hubongot raknek , de persze jo a trackers Hood is.. Shieldnek akkor mehetne a Zeno , fegyonak meg ugye a Shorlex favorit betray spear.. Mehetne meg 1 myrmidong amu , meg 1 adroit loop az intes ring melle , aztan kb ennyi..
Bar megmondom oszinten nekem nem tul szimpi az assa , mert szerintem magas szinten eleg surun lefogjak verni , es kenytelen leszel stunolgatni , meg flash powderezni , aminel eleg sokat romlik a jatekelmeny ,es tokmind1 lesz , hogy mennyi a sebzesed egy 100% rechargeos war horn mellett , mert akkor inkabb mar dual wieldet raknek neki, hogy gyorsabban leolje a 0 lifeos ellenfeleket:D Horn mellett majd mind1 , hogy van e shielded , vagy nincs.. Onslaughtot egyebkent erosebbnek tartom a Calculated strikenal , ami elvileg csak minden 3 ik utesre nyomja el azt , ami ra van irva , egyebkent egy basic attack csak , ha jol tudom...