• noss
    #3
    "legcikibb, leg szánalmasabb szolgáltatoja"
    ezek a jelzők nem egy nagycégre illenek, hanem inkább rád...
    (hogy lehet egy szolgáltató cikis? hogy lehet egy szolgáltató szánalmas? :E)

    csodálom hogy Magyarországon foglalkoznak ilyesmivel. de foglalkoznak! igaz, csak látvány szinten, ezt bizonyítja a büntetés nagysága is:
    kemény 5 millió Forint! "húúúú de sok pééénz az!"

    a pannongsm marketingesei sem állnak a helyzet magaslatán, pl. mikor sms-eztek a felszabadult vidám fiatalok a háztetőn, szinte csak a rózsaszín frizbi hiányzott a szájukból... (a konkurenciának csinálták a reklámot :D )

    egyébként meg a voda is rájött már, hogy Mo.-on annyira nincs szabályozás, hogy fincsi kis extraprofitot lehet itt bezsebelni. a telefontársaságok nemzetközileg döglődnek, de itt mindent szabad. reklámuk végén a konkurens tarifacsomagot is nevén nevezik, a "kérdéssel" szájadba rágják a választ.

    szóval ez nem egy hírértékű közlemény...