• militavia
    #52893
    Ahogy a válaszodbol kiveszem még mindig nem vagy tisztába a PBR-el, pedig már többször volt téma és elmondva.
    talán ez segit:


    Köszönöm. Soha nem mondtam, hogy értek hozzá, nem is nagyon foglalkoztatott eddig, csak érdekelt, hogy mi ez. Régen még tudtam skinezni is, most már akkor ezt sem... XD


    Azt sem értem, hogy miért csodálkozol azon , hogy egyedül irta a DC-t, kb a 90es évebe készült legtöbb játék az pár ember müve volt, egy egy ember csinálta a különbözö részeit . van aki modellezet ,van aki a texturát csiálta van aki a kodot. a 3d elött még modellezni se kellett.

    Mert egy komplex szellemi terméknek általában több atyja van, hogy kigyomlálja a koncepcionális tévutakat, mindig jó egy megalapozott másodvélemény. Vagy ezt nem említette vagy tényleg nem volt ilyen. Mert azért amit láttam a hadjárat motorból sok olyan dolog van benne, amit végül soha nem használtak ki. Pl. a chemical és nuclear 2D és 3D modellező értékek is ilyenek.


    A diablot is kb 3 ember készitette, a doomot is, John carmak irta szinte az egész game enginet, bár akkor még nem igy hivták . és ami nem mellékes, hogy volt, hogy fél 1 év alatt elkészült egy teljesen uj játék ami nem 1-2 orás játékidőt tartalmazott, hanem heteket honapokat.
    A Diablo történetét olvastam a retro.land-ön és nem három ember csinálta... A Blizzardot valóban három ember alapította, de a Dion sokkal többen dolgoztak.


    Inkább az ami furcsa, hogy akkor egy ember tudott olyat alkotni amit 20 év elteltével egy egész csapat nem tud megalkotni.

    Na igen, ez a durva. De lehet, hogy az ok az, hogy igazából meg sem próbálta senki. Az F-22 TAW engine elérhette volna talán az F4.0 szintjét, de hát azt sem fejezték be és nem volt további életútja. Az F4.0 DC-je eddig olyan, mint a Concorde vagy a Ronin film az autós üldözéses jeleneteivel. A csillagok együtt álltak, de hogy ilyen a büdös életben többet nem lesz, arra sajnos komoly összegben lehet fogadni.



    Meg ha jol értettem a csávo csak internship ként lett megbizva a feladattal, amit általában ingyen szokták csinálni, mert kb ez volt az elso megbizása és gyakornokként csinálta. igy viszont nem anynira erthetetlen a leaking, mert gondolom csak meg akarta tatani azt amit ö gyártott.És abban az időben nem volt sztem anynira szétszedve a kod modulokra, hogy el lehessen különiteni a játék többi részétöl.

    Hát igen, a modularitás akkor más volt. De azt nem értettem, hogy 30+ évesen volt valami gyakornok? Vagy csak nagyon korai nyugdíjba készül, mert ezt is említette, hogy kb. mostanában tervezi. Ha akkor huszonix volt, akkor ma "csak" övtenix éves. Ezek szerint jól ment a szekér neki, ha el tud menni ilyen hamar. Ha meg 30+ évesen volt gyakornok, akkor pislogok.



    Birom ezt a magabiztosságot, hogy ennyire meg tudod itélni, hogy mi mukodik és mi nem .fel sem merül benned, hogy valami változás jön amire ráharap a nép.
    10 évvel ezelött mikor mindenki 10vel irta a DVD-ket és szobakerült a felho tárhely mint opcio, te biztos megemlitetted/volna, hogy az életképtelen, meg, hogy a DVD is jo ,mert amugy sincs olyan gyors internetje sokmindenkinek, hogy mindent felpakoljon oda aztán most meg lehet nézni, hogy mi történt.


    Öööö, a piac pontosan megmutattam, hogy mire van igény és mennyire igényes a casual games. Kb. semennyire. Tucatszám jelennek meg a befejezetlen AAA-nek csúfolt szutykok és alig bukik meg anyagilag pár. Ömlik a tucatszar igénytelen TPS verekedős játék, szar FPS-ek, az RTS meg szinte ki is halt a DOTA és a LoL miatt. Na, ebbe a környezetbe mondd, hogy akkor üzleti siker lenne egy MMO háborús játék, amiért előfizetni kéne. Amikor a causalabb MMO-k a WoW egyeduralma mellett szinte mind elhasaltak 3-6 hónap alatt. Még frankó videó is van erről a YT-n diagramokkal.

    Hogy 10 évvel ezelőtt ki írta a DVD-ket tízesével, nem tudom, de környezetben senki. Nálam a DVD 2006 tája óta egy halott formátum, akkor 2 tárgyból buktam meg, mert a HDD is meghalt, és a újraírható és nem újrahatón DVD-n tárolt backup is. Ajándékot leszámítva nem írtam DVD-t kb. 2011 óta (Még otthon laktam.). A régi gépemben ki volt húzva vagy 6 éve, az újban nincs is. Az USB stickek ára 10+ éve olyan alcsony, hogy DVD-ket írkálni a butaság indikatív jele. Nem beszélve a külső vinyokról, azok már akkor is kellően olcsók voltak. A példa meg még a személyeskedő részénél is szar, mert az Mediafire tárhelyem vagy 10+ éve megvan már. Tehát már akkor is bőven elég sávszél volt. Éppenséggel NEM A SÁVSZÉL Volt a gond, tárhely szolgáltató nem volt. Ezek szerint arra sem emlékszel, amikor az itteni tagokkal egy közös Yahoo mail (!!) fiók volt a tárhely, mert az akkor adott valami 1GB tárhelyet ingyen és whoa. Sávszél lett volna feltölteni bármit, hely nem volt hova, ami occó lett volna. Tehát ez az analógiás elmélkedésed teljesen félrtement és nem jó sehogy sem.

    ADCS-vel is ez a helyzet, honnan tudod a mai állapotbol megitélni, hogy hogy fog müködni a DC-je? gondolom ,hogy meg fogják oldani azt is.
    Nem véletlen lesz a vulkanra valo attálás elötte. Pár éve az is elképzelhetetlen lett volna, hogy ilyen részletes modellekkel és ilyen részletes tájon elfusson a játék ráadásul VR felbontással is


    Egy szót sem szóltam a DCS DC-ről alant, nem értem minek hozod ide.

    De amikor maga az ED feje jelenti ki, hogy egy lényegében új MI kéne hozzá, akkor miről beszélünk? A Vulkan API-t már vagy 6 éve ez várja messiásként sok ember (még mindig nincs meg...???), de tehetsz bármilyen új grafikai engine-t alá attól a DC nem lesz bentebb.

    Nem azért nincs DC, mert a grafika viszi el az erőforrást. Egyszerűen az egész játék adatbázisa és minden nem úgy épül fel, hogy F4.0 féle DC-vel működjön. Tehát ez a része a kommentdnek is zavaros és irreleváns.

    (Még egy normális ATC-t sem sikerül csinálni a jelek szerint.)
    Utoljára szerkesztette: militavia, 2024.04.16. 10:08:02