• repvez
    #52771
    ehhez csak ismét annyit tudok hozzátenni, amit már régebben is mindig emlegettem., hogy ha akarnak valamit akkor azt meg is lehet csinálni.
    Ugye amit mondtam, hogy a modelleket ki lehetne cserélni meg részletezni oket akár texturák ltal akár nagyobb polygon számmal.
    És mindenki azt mondta, hogy az nem lesz megvalosithato, mert osrégi a motor és , hogy nincs rá kapacitás, hogy minden gépet megcsinálják.

    ÉS most mégis ott vagyunk, hogyha nem is változtak meg a modellek (még), de a file formátumuk igen és ezzel egyutt gondolom a játékba lévo beillesztésuk is, lévén, hogy innentol kezdve minden gépnek lesz saját XML file-ja és saját BML kiterjesztése.
    Gyanitom, hogy nem annyi volt az egész, hogy az LOD kiterjesztést átirták BML-re és woalá.
    A későbbiekben mindenképp várhato , hogy megnövelt polygonszámu vagy részletesebb modellek jelennek majd meg illetve cserélodnek le a meglévők.

    kiváncsi leszek, hogy hogyan változik meg ez miatt a gépek modellezése és a játékba beillesztése, lesznek e uj tolok hozzá amiket egyszerübben lehet használni és naprakész programokhoz készültek, nem kell visszafelé telepiteni azért egy 2009es 3dsmaxot csak, hogy a plugin mukodjon.

    jo lenne ha tényleg egy olyan formátumra lehetne a modelleket késziteni ami nem csak a 3dshez kötödik, mert mondjuk egy blenderben is hasonloan el lehet késziteni ,csak igy valoban legálisan és ingyenesen lehetne azokat a modelleket is elkésziteni, talán több modellezo probálná ki, ha nem kellene több százezer ftért beszerezni egy programot hozzá.