• VO101Tom
    #52669
    Szerintem az az oka a repszimeknél a pangásnak, hogy egyrészt sokáig tart kifejleszteni, NAGYON speciális munkaerő kell a kulcspozíciókba (tudjon programozni game engine szinten és értsen a repüléshez is, különösen a választott időszakhoz, és ne fosson a CIA-tól ha forrásanyaggyűjtésről van szó) másrészt nem veszti el a szavatosságát annyi idő alatt mint egy átlag steames játék. Akit a katonai repülés érdekel, az BMS, DCS, CloD, BoS, WT, WoWp vonalon minden nehézségi szinten talált magának játékot (lehet, hogy egy-egy korszak vagy planeset épp nincs, de az régen sem volt így), de ugyanezek a játékok voltak itt évekkel ezelőtt is és nagy valószínűséggel évek múlva is itt lesznek (a nagyja mindenképp). Játékmódot fejleszteni nem igazán lehet, mint a lövöldéknél például a Battle Royale letarolt minden új megjelenést, ilyesmit egy repszimbe nem tudsz beletenni. Amit tenni tudsz, hogy új gépeket, új berendezéseket programozol le. Új fejlesztőnek erre a piacra ezért qrva nehéz belépni, mert ez pont nem az a típusú játék, amik előszedsz pár hétvégére, aztán nézed az újabb címet a következő laza játszáshoz. És minél jobban haladunk előre az időben, annál nagyobb, hosszabb fejlesztést kellene lepipálnia az új címmel érkezőnek, és ez egyre nehezebb. Nem tudom, hoyg Microprose az Outerra Sandbox-al mire fog jutni, még ha a térkép koncepciója tényleg újszerű, kontenttel megtölteni azt elég horror meló lenne.

    Az, hogy ki mennyi profitot akar kiszedni belőle, az egy dolog, fejlesztőként nyilván nincs olyan, hogy túl sok bevétel, és mindenki vérmérséklettől függően ezt megpróbálja kihasználni vagy sem. De fejlesztők szemszögéből ugyanígy lehetne panaszkodni a játékosokra, akiknek semmi nem elég, semmi nem drága, és mindent azonnal akarnak. Még az ingyenes BMS topikokban is megy a rinya minden faszságért (oké, nem ezek vannak többségben, de akkor is vannak), képzelheted mi megy ott ahol fizetős a content.
    Utoljára szerkesztette: VO101Tom, 2023.01.25. 22:14:53