• repvez
    #52668
    az ilyen korszakokat összehasonlito dolgoknál mindig csak kiragadnak valamilyen szempontot ,de a többit nem nézik.
    Abban a korban amikor a repszimnek az aranykorát mondja, akkor volt, mikor a számitogépek is kezdtek a magánszemélyeknek is elérhető áruvá válni, és nem mellesleg a játékok fejlesztése 1-2 ember is meg tudta oldani és a fejlesztési idő is hetekben honapokban volt mérhető.
    A hardverek évente olyan szinteket ugrottak, hogy drasztikusan változott az , hogy mit lehetett velük megtenni.

    mindez azt eredményezte, hogy sokkal gyorsabban lehetett és kellett is csinálni ahhoz, hogy mindig a figyelem középpontjába legyen a cég.
    A kezdetleges technika miatt még a profi simek is csak jo közelitéssel mondhatták magukat simnek, ami ma már még az árkád szintet sem érné el.
    DE egy valami sokkal jobb volt, a játszhatoság és a hangulat, nem voltak segitségek és nem orákig tartott egy játék hanem hetekre lekötötte a játékost egy végigjátszás.

    Manapság meg már anynira bonyolultá vált minden, hogy több 100 ember foglalkozik a fejelsztéssel évekig és mégis egy hétvégéig se tart ki a játék horror árért sem.
    A szimmulátorok viszont ezzel szemben pont hogy szinte határtalan ideig életképesek és manapság már nem elégszenek meg a játékosok ha valami csak hasonlit valamire hanem követelik a valoságos dolgokat .DE ennek ellenére meg mégsincs elég idejuk , hogy a játékkal tötsenek, hanem azt is inkább csak végigfutnak rajta megnézik YT-n. megkeresik hozzá a könynitéseket.

    DE valahol mégse találkozik a fejlesztő és a játékos igénye, söt még a hardverek adta teljesitmény és tudást sem jol osztják el, sokkal inkább a profitra mentek rá mintsem a játékosok szorakoztatása és a játékok minél jobb hardver kihasználása.
    Ma a minél gyorsabban minél kevesebb erőfeszitéssel a legnagyobb hasznot bezsebelni a cél.

    Tehát felesleges összehasonlitani a két korszakot, más volt minden

    sőt megfordult a kocka már nem