• repvez
    #52589
    Ha figyelmesen nézed a videot akkor ott irták is, hogy az uj engine amit mutatnak, az meg logokus, hogy Korea ,mert egyrészt senki nem utalt, hogy uj helyszin lenne másrészt, ahhoz van meg az összes reptér és objektum és vele minden dokumentácio , ha egy teljesen uj helyszinre kellene megcsinálni az lenne az igazán nagy melo, igy csak a meglévő területek fognak kapni uj megjelenés, de a régi modelek lesznek rajtuk legalább is az elso időben..

    ÉS ahogy I-hawk is irta, hogy az engine maga már a 4.35 óta benne van a játékban, most már csak a téjért felelös részt aktiválják majd a 4.38ban.
    Illetve amiről multkor beszéltunk a PBR texturák kapcsán megint ott van , hogy érdekes modon az is teritéken van, hogy alkalmazásra keról, akkor mégse lehetetlen mint ahogy akkor anynira le lettem támadva.

    Illetve azt is irták, hogy most már az egész engine-t a codot sikerült flaggelni, vagyis ha valami változás történik a kodva akkor tudják, hogy hol és mikor került oda igy könnyebb lesz keresni és modositani dolgokat. Ezek alapján gondolom szerkezetileg is átdolgozták a kodot, igy megvannak azok a blockok amik egy egy tulajdonságért felelösek, igy ha vűltoztatni akarnak mondjuk a fényeken akkor átirják azt a részt és nem kell máshova beleturniuk. vagy nem marad ki valami amiről nem tudják, hogy oda való.

    Innentől lesz szten egy nagy elörelépés és meredekebb a fejlödési szint , amikor már tudják és értik, hogy mi miért .