
Hivatalos forum Oktató videók Kép feltöltése JoeDestroy_cucc Oktató vid_HU L_Viper cucc BMS manual_HU 80's Mod HT kisokos BMS Wiki Falcon4exe
-
militavia #52293 Nem az lett a lényeg és nem is hirtelen. Az évek alatt felismerték, hogy túl sokszor hangzik el a DCS fanok vagy más oldaláról, hogy a BMS úgy néz ki, mint egy 1998-as játék. Ami amúgy nettó marshaság, mert a tájra sem igaz, nemhogy a gépek modelljére. Viszont ez volt az indikáció arra, hogy van, ami nem lehet halasztani, mert tényleg elavult nem csak kinézetileg, de további játékmeneti fejlesztések szempontjából is. A táj csere nem csak a szem elkápráztatására kell.
* Nem ártana, ha pl. a helik is tudnának működni, de azok ilyen tükörsima terep mellett képtelenek bármire is. Főleg, ha a fák is átlátszóak, mint a DCS-ben volt régen...
* Amúgy a merevszárnyú gépek vs SAM esténben is erősen kívánatos lenne a sokkal hegyesebb terep, mert jelenleg asszem félig mesterségesen van generálva a LOS törés kis magasságon és nagyon nem mindenhol megy a radar break.
* A végső érv meg tényleg az, hogy Korea valójában erősen hegyes völgyes, csak ez az 1 km-es felbontással nem látszik kicsit sem...
Ez minden más helyszínre is igaz.
A VR is ezen sírás rívás miatt kerül be.
Egyeseknek ez a mindene a DCS miatt.
Csak a difi ennyi lesz, hogy a tucatnyi 4096-os felbontású textúrával operáló DCS-sel ellentétben ehhez nem kell majd 32GB RAM meg 3080-as VGA, hogy működjön és nem egy kvázi üres térképen, hanem hadjáratban is működni fog.
Az első bekezdésre.
Én betettem egy hírt, amit nem ég úgy reagáltam le, ahogy.
Jó szokás szerint megint repvez próbált okosabb lenni úgy, hogy ki van írva megfelelő igeidővel, hogy mi történik.
Arról meg neki fogalma sem lehet, hogy a háttérben mi zajlik, hiszen még csak nem is külsőse a BMS csapatnak...