• VO101Tom
    #52182
    Asszem 4.34 kiadásakor olvastam ezt a fórumon, hogy miért nem lesz default modell a JanHas féle 16-os, ott két okot írt DeeJay, egyik a magas poly szám (nem akarnak kitolni a gyenge gépekkel repkedőkkel), a másik a modok karbantartása, amihez az alapjáték peccsei túl ritkák. Ott írta, hogy ez nem JanHas-on múlt, ő felajánlotta, de a BMS csapat azt látta jobbnak ha azok a modellek megmaradnak mod-nak.

    No offense, de 3d modellt én sem küldenék senkinek. Követhetetlen, hogy mi történne vele azután, akár másnap fent lehetne egy 3d letöltős oldalon 5 dollárért, akár a fórumon látnád vissza felcímkézve más munkájaként, akármi más történne vele ami neked utólag nem tetszik, akkor már qrva nehezen csinálhatnál bármit (akkor is ha a jogok hivatalosan nálad maradnak, azokat érvényesíteni is tudni kell, amihez sok sikert ha csak egy random fórum random nickjét ismered).

    A dev csapatnál szerintem tök természetes, hogy zárkózottak, hiszen az egyetlen "fizetség" nekik az, hogy a közösség elismeri a munkájukat. Ha boldog boldogtalan beletúrna pár sort, és lobogtatná, hogy milyen fasza dolgot csinált meg "ő", az joggal szúrhatná a szemüket. Nálunk is volt ebből sértődés, fórumra kitett leaked kép miatt kukáztak egy egész projectet, mondván az a paraszt aki elvitte a show-t, az majd csinálja meg maga. Plusz ugye az is lehet ok, hogy csak így látják biztosítottnak, hogy az adatbázisba nem kerül szemét, nem kerülnek legendák alapján gyártott képességek, paraméterek. De mindegy is az ok, ők csinálták a BMS-t, ők döntik el, hogy hogyan kezelik ezt.

    A BMS moddolásra nem tudok mit mondani, nem tudom, hogy mennyi és milyen anyag van fent a fórumon. Évekkel ezelőtt gondolkoztam rajta, hogy lehetne csinálni ezt-azt, de nem jutottam addig, hogy bármit importálnom kelljen.