• repvez
    #51801
    Én is igy gondoltam, de ha jol tudom, akkor ha az egyik mappot kicserélem csak egyetlen szinre ami az engine által lesz használatos, attol még a többi mapot rátehetem pluszba. tehát attól, hogy az opaci map helyett csak egy szint használok attól még a karcokat tartalmazó map rákerülhet pluszba.
    DE ha nem már akkor is , kevesebb helyre kell bonyolult texturákkal bajlódni, a munkahengerek cromfeluleténél, a rakéták uvegkupakjánál vagy a fények buráinál, mind olyan dolog, hogy nem kell plusz részlet csak az alap anyagra jellemző fő tulajdonság.


    Egy másik dolog ami még hozománya lehet egy uj graf motornak, az pedig a modern erőforrások jobb kihasználása.
    Mert manapság sztem, hiába tudja kezelni egy 2080ti VGA-t a dx9es motor , de nem biztos, hogy olyan hatékonyan mint ahogy lehetne.
    Gondolok itt a SPU+VGA közti komunikációra is. Rengeteg olyan dolog lehet amit ma a CPU számol a GPU helyett, ami jelentős gyorsulással járhatna.
    Vagy csak a CPU-k jobb mag kihasználását.
    Nem hinném, hogy egy 98as alapokon nyugvó dx9re portolt program a mai rendszereken csak ennyire lenne képes, mikor ha a DCS-vel összehasonlítva töredék polygonbol , esetenként egyszerübb számításokból és kisebb texturákkal dolgozik.

    Emiatt reménykedek, hogy az uj engineben lesz annyi felesleg a pluszba hozzáadandó featurokhoz, hogy még igy is jelentős sebességgel tudja majd futtatni.