
Hivatalos forum Oktató videók Kép feltöltése JoeDestroy_cucc Oktató vid_HU L_Viper cucc BMS manual_HU 80's Mod HT kisokos BMS Wiki Falcon4exe
-
#51800
Oké, de HUD-nál és a FLIR-nél neked a HUD-ra kivetített kép a fontos, nem az, hogy a zölden világító HUD melyik krómozott felületről csillan vissza (még a zöld derengést is meg lehet oldani egyszerű emisszív anyaggal akár (pörgess bele ahol "fest" a fénnyel 2:30 környékén, meg hogy a végeredmény milyen), ami egy egyzserű PBR paraméter (vagy textúra), ahhoz sem kell raytracing. Raytracing akkor kell, ha a fényforrásból kiinduló fénysugarak pattogása, elnyelődése, szóródása a fontos neked, szerintem kabinbelsőben ennek semmi jelentősége.
Például egy vetítőgépet sem fogsz úgy szimulálni, hogy fogsz egy fényforrást, elé teszel egy fényáteresztő filmet, ami az így megszinezett fényt egy lencsén (lencse rendszeren) kereztül refractionnal és raytracinggal számolva fókuszálsz egy erősen fényvisszaverő felületre, amit majd látni fog a játékos. Hanem beteszel egy lámpát, ami odavilágít, ahol a képernyő látszana, és ugyanoda kiteszed a renderelt "végeredményt" is. Nemtom mennyire érthető mi a qrva nagy különbség ebben. A raytracing qrva jó néhány helyre, de a játékokban mindig egyszerűsíteni kell, mert valós időben ilyesmiket nem fogsz számolni.
Utoljára szerkesztette: VO101Tom, 2020.04.18. 00:57:56