• repvez
    #51795
    Tudom , hogy azok a dolgok amiket felsoroltam, nem a PBR-hez tartoznak, de ahogy irtad szorosan kapcsolódnak is egymáshoz.

    Az árnyékokra, meg pont ugy gondoltam ahogy irtad is, hogy a fontos részeknél legyen több fényforrásra is hatással, mig máshol pl egyáltalán ne.
    Ezt ha jol tudom, lehet külön is szabályozni, hogy melyik tárgy vessen árnyékot és melyik ne még akár 2 fényforrás esetén is.
    Igy lehet redukálni a számolást, de mégis megmarad a látszat. pl, az állohelyeken a leszállófény vagy a lámpák jó lenne ha tudna árnyékot vetni a gépeken, mert most csak fény van árnyék nincs.

    az áttetszóségnél arra gondoltam, hogy ne texturával kellne meghatározni az átlátszando felulateket, hanerm a motorban lehetne definiálni az anyagot ami áttetszó pl kabintető, rakéták burái. tehát ha a modellt elkészited akkor csak az anyagot kell megadni hozzá, de nem kell textura rá, hogy átlátszó legyen.

    A torzitásoknál se feltétlen kellene RT, a régebbi játékoknál is megoldották nélküle a nagyitók távcsövek eltérő torzult megjelenését

    Az éjszakai viláfgitáshoz, nem hinném, hogy feltétlen szügséges a RT. oda is inkább az árnyékok kellenek, amik eddig nem nagyon voltak.
    Ha több fényforrás van a kabinban az több irányba is vet árnyékot a kapcsolókon mutatókon, ez sztem több hatást ad vissza minthogy hogyan verüdik a fény a valóságban és ahogy tom is irta ezek fix dolgok felesleges dinamikusan számolni, viszont a mutatok azok mozognak és az árnyékok hiánya sokkal rosszabb.

    Az NVG meg felesleges lenne fizikailag real time modellezni, ha a mostani is elég jó ahogy egy plusz szüró, van a rendes kép elött.