• repvez
    #51492
    A normál mappal el vagy tévedve, mert semmi köze nincs az árnyékok számolásához.
    Az egész a modellekhez van köze, hogy ne high polyhon modelleket kelljen beletenni, hanem alacsony számút amire ráteszed a high polys texturáját igy közel ugyan ugy néz ki, de néhány helyen látszik, hogy csak egy sik felület. és emiatt az árnyéka is csak sik felület lesz.

    A raytracing ,meg teljesen másról szól

    Te kevered a shadow mappingot és a normal mappingot.
    Kettönk közül te az aki kevésbé tudja mi miért van.
    Tom csak azt fejtette ki, hogy az NVIDIA raytracinggel szebb lesz az eredmény és igen erőforrás zabáló., de a Wot-os dolognál ő is azt mondta, hogy használnak hasonló eljárást és hogy a shadow map helyett használják és realistikusan generálják kevesebb polygon bevonásával.

    Én is ezt mondtam, semmi többet, hogy a jelenlegi rendszereknek minden polit meg kell vizsgálniuk, hogy melyik vet árnyékot a Wot féle meg ennek töredékét és ezzel sporolnak. és mégha nem változik semmi akkor is hasznos ha ugyan azt kevesebbel megoldja.