• molnibalage83
    #51482
    Őszintén szólva nem értettem a WoT-os videót, hogy mi értelme. Ha nem mondják meg, hogy RTX, akkor azt mondtam volna, hogy nagyobb felbontású (?) normal mapping és csá. Ez kb. a "gyere paraszt játszani, mert ez is RTX-es már". Gyakorlati haszna zéróhoz konvergál.

    Az, hogy ezzel számolgassanak repszimben még csak kis területen is fényeket, amit te úgy is sok sok km-ről látsz valahol a hasamat fogom a röhögéstől kategória. Totálisan értelmetlen. A cél a hihető és szép kinézet elérése jó teljesítmény mellett. Erre az RTX nem való repszimben. Honnan tudjuk? Az FS2020 videóból. A scenery megalkotása, mint 3D-s felület sokkal fontosabb.

    Legfeljebb a kabinvilágításnál lenne értelme az RTX-nek, de sehol máshol. Az zárt tér és vannak rajta tükröződő felületek. A baj az, hogy rohadt sok fényforrás van a kabinban és azon kívül is,* maga a plexi is tükröződő felület. Igen hamar diavetítés lenne a vége.

    *Nap vagy a Hold, a HUD és egy rakás kis lámpa. Ha csak fő fényforrásonként van 1 db ray akkor is hajjaj...

    Az NVG-t RTX-szel megalkotni. Hú. Hát izé. Nem.
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.10.17. 11:25:38