Hivatalos forum Oktató videók Kép feltöltése JoeDestroy_cucc Oktató vid_HU L_Viper cucc BMS manual_HU 80's Mod HT kisokos BMS Wiki Falcon4exe
-
#51481 Ne haragudj Repvez, de ebben teljesen Molninak kell igazat adnom, ennek semmi értelme. Végignézted a videót? Mennyit értettél meg belőle? WoT-osok egyetlen fényforrás (nap) árnyék képzését tudták megoldani úgy, hogy sokkal kevesebb fénysugarat használtak hozzá, mint amennyi kellene, és a zizis végeredményt külön algoritmussal átlagolták, hogy jól nézzen ki, ezzel elérték azt, hogy egy már most is létező megoldást (shadow mapping) kiváltsanak egy másikkal, ami lehet, hogy screenshotokon szebb, de lefogadom, hogy 10 játékosból talán egy észrevenné, hogy változott valami, de ők is csak akkor, ha 10 méterről vizsgálgatnák a tankot. Jó felbontású shadow mapping eddig is megoldotta a kabinban vagy a talajon ugyanezt (csak esetleg recés lett az árnyék széle).
A raytracing ráadául nem csak árnyék képzésre való, nagy szerepe van a fénysugarak elszíneződésében, elnyelődésében, visszaverődésében is. De ezeket még a WoT-ba sem tették bele, eleve csak RTX-es kártyákon van esély ilyen szintű realtime raytracingot futtatni, de ott is csak nagyon limitálva (egyenlőre). A fényforrások száma rohadt nagy hatással van a GPU teljesítményére, raytracinggal felépített város, a raytracinggal megoldott tükör vagy a raytracinggal mgoldott NVG annyira messze van a realitásoktól, hogy nem is tudom hogy magyarázzam el. Ja, persze, meg a radarok működését, a fegyverek érzékelőjét is ugyanezzel a technológiával oldanád meg? Remek.
Ismétlem, a WoT-osok EGYETLEN fényforrás EGYETLEN fícsörét butították le és smootolták vissza elfogadható minőségre, és azt tudják futtatni nem RTX-es kártyákon is. Hogy a rákba tennél te be városnyi lámpát, NVG-t, Radart, rakéta érzékelőt, napot, minden szart egy realtime játékba? Mozifilmeknél EGYETLEN képkockát qrva erős munkaállomásokon napokig számolnak ugyanezekkel az effektekkel. Játékhoz másodpercenként 60x kellene kiszámolnod ugyanazt a képet. És akkor ez mellett a szimulátor fusson közepes gépeken, és számoljon FM-et hadjáratot, szimulációkat, hangokat, kezelje a fejmozgást, a controlst, mindent?