• molnibalage83
    #51468
    Valahol elképedek, hogy 10+ év alatt semmit nem értettél meg, majd jössz egy olyan játékkal, ahol normál esetben nem kell semminek a megsemmisülését modellezni. Nincs damaged és destroyed LOD. A FS2020-ban egy teljesen statikus scenery-t fog látni, amit MI generál le és önt nyakon proced grass és fákkal. Nem mozognak földi csapatok, nincs bubble, nincs radar, nincsenek célok, nincsenek GU prioritások, nincs supply.

    Az FS-ben a táj egyetlen funkciója az, hogy nézzen ki jól nappal este, és legyen rajta szilárd burkolat, amire le lehet szállni. Kész, passz, ennyi. Erre lehet szintén prodec, és más MI alapján esetleg ráhúzni tankol zónákat vagy bármit a földön, de lényegében paraméterezetlen lehet az egész táj, tömör 3D modellek, amit teljesen statikusak.

    Ez egy harci szim esetén nem egy.

    Aztán a helyszín mérete az, ahol az ATO és a GU MI dob egy hátast. Ezért nem működött a nagy Europe helyszín a PMC oldaláról leszedve. Csak ezt nem kötötték az orrodra.

    stb. stb.
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.10.11. 00:42:01