• pajer_csaba
    #60824
    Kitalálom, még epicebb, még nagyobb léptékben superhero lesz a karakterünk... és nem érti majd senki se, hogy miért döglődik továbbra is ez a játék. Nem tudom, megfigyelte-e valaki, hogy az alapsztoriban az a történet, amit egy-egy kaszt bejár, tulajdonképpen egy-egy mellékküldetés a galaxisban zajló fő események között (noha hatással van azokra) - és ez tette hihetetlenül élvezhetővé, ez adta meg azt az érzést, hogy a játékos "része" az univerzumnak, egy fontos fogaskerék egy nálánál nagyobb gépezetben - nem a központja mindennek, de jelentős szereplő, ez realisztikus élményt adott. Ez a Shadow of Raven-től változott meg és a player került a Nagy Galaktikus Story főszerepébe, és túl sok befolyást, túl nagy jelentőséget kapott, miközben az addig egymástól független class-storyk egymásba olvadtak. Így viszont 0-ra csökkent a karakterfejlődés lehetősége, kiveszett az "egy hang a tömegből" érzése és ezzel a realisztikusság is. És persze, lehet örömködni, hogy hú, most milyen ultraszuperhiperfantasztikus csavaros történetet kapunk - csak épp nem számít. Ugyan az a menj oda, öld meg, gyűjtsd össze, add oda, end cinematic lesz. Most is itt van az új story update: csináld meg 4-szer ugyan azt. Wáó. De azért a teljesen irreleváns és indokolatlan lmbtq-nak benne kellett lennie, és ha a "csúnya leszbikust" a definíció részének tekintjük, akkor a woke-nak is helyet adtak.