• pajer_csaba
    #60443
    Jó, de az egy Star Trek játék, ez meg Star Wars. A Jem'Hadarnak lore szerint sincs női verziója, a gorn egy hüllő faj, külsőleg megkülönböztethetetlenek egymástól, a nauszikai nőket meg sosem mutatták még be, de vannak.

    "Ugnauth szerintem mókás lenne,de porg hogy a fenébe?
    Az irtó pici." - nyilván túloztam.

    "Az a vicces kis törpe szerelő a mandalóri sorozatból meg az egyik utolsó SW filmből szintén érdekes lenne,de tudom hogy lehetetlen,mert kb 30-40 centis." - ahogy mondani szokás, nem a méret a lényeg. Nem vagyok programozó, de szerintem oka van annak, hogy a legtöbb karakteralkotós játék karakter-elemei csereszabatosak. Más méretű fajokkal ez túl sok meló lenne kb a nagy semmiért (lásd amit a nautolánokról írtam).

    Tudom, tudom, a minden IS WOW-ban van feleakkora játszható karakter mint a többi, de azért mert az a játék a megoldásaiban egy igénytelen kövület (ezért is olyan a grafikája, amilyen, viszont ugyan ezen okból iszonyú strapabíró bővítés és patchelés terén, szemben pl a népi sporttá vált SWTOR-os bughuntokkal), az SWTOR és az STO sokkal későbbi fejlesztés, teljesen más engine-t használnak, amiknek teljesen más limitjeik és lehetőségeik vannak. Erre szoktam viccesen utalni azzal, mikor azt írom, hogy biztos azért töröltek ki vmit a játékból az aktuális updatenél, mert elfogyott a hely a txt fájlban.