pajer_csaba#60439
A pantorai-shakai-zeltron fajoknak nincs értelmük, mert kb benne vannak a játékban: chiss-human-sith pureblood. Mivel a játékban nincsenek külön faj-specifikus történetek (eltekintve egy-két conversationban elrejtett felületes utalástól), semmit nem tennének hozzá a játékhoz.
A changian-ban volna fantázia, bár hasonló agancsos jószágnak ott vannak a togruták. A ródiaiakat kb mindenki utálja és nagyjából felesleges velük a vesződség, mert annyira kevés dolgot lehetne rajtuk állítani a customizationban.
A trandoshan-ithoriai-weequay: nincs nőstény (píszín fogalmazva: a nemi dimorfizmus a nullával egyenlő).
Merchandice-fajok (orotlán, ewok, porg, wookie, ugnauth, stb...): ezt már had' ne kelljen magyarázni, annyira egyértelmű, hogy miért nem.
A nautolánok tündöklése és bukása elég jól megmutatta, hogy mennyire érdemes side-kick fajokat játszhatóvá tenni az SWTOR-ban. Csak addig szaladgált 14 589 db, roppant fantáziadús "Kitt Fister" a Fleeten, amíg mindenki kilockolta a fajt, azóta egy kezemen meg tudom számolni, hány aktív játékos nautolán karival találkoztam.
*fun fact amúgy, hogy mindenki olyan nautolán kinézetet várt, mint ami az npc-nautolánoknak is van, merthogy azok nagyon hasonlítottak az eredeti filmes karakterekre. Ehhez képest kaptuk a turcsi orrú, MIB-babyket. Szóval nem biztos, hogy akkora lenne az öröm, ha a rajongott faj bekerülne. Utoljára szerkesztette: pajer_csaba, 2025.05.20. 02:01:50