• gunji
    #58176
    Elég csalódott vagyok az új "kieg" miatt... (spoiler tagbe teszem, ne legyen zavaró)
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Ígérgettek fűt-fát a kerek 10. évfordulóra, de ahogy közeledett az időpont, fokozatosan vagdosták le az újdonságokat. Végül két hónappal az ígért dátum után jó ha az eredeti terv fele/harmada megjött, az is félkészen. Mintha nagyon kevesen lennének a fejlesztők és valami idióta vezető utasításai miatt az időt elpazarolták volna a 'trendi' monokróm UI-ra, de az is csak félkész lett.
    Az egyetlen pozitív dolog, hogy a karakterválasztóba visszakerült az eredeti zene, de lecserélném bármi másra, ha a játék játszható maradna.
    Az új UI kifejezetten csúnya, rossz lett. Hatalmas fekete hátterű ablakok, amik mindent kitakarnak a képernyőn, az inventory zavaróan fekete színű üres helyei égetően világoskék kerettel, amitől kiesik az ember szeme. A többi elemen is a helyet az új pöttyök és karikák veszik el, maga az ikon (pl. cipő vagy fegyver) kisebb helyett foglal, a világító keretekkel fárasztóan hat az emberre és zavarja a használatot.
    A szöveg sok helyen világítóan túl kontrasztos, mint amikor régen rosszul volt beállítva a tévé/monitor.
    Az abilities ablakon már nem listából kell választani a csoportokat, hanem eldugták egy lenyíló menübe (comboboxba).
    A karakter ablaka (ahol a geart lehet ráadni) is hatalmas lett, indokolatlanul kitakarja a képernyő nagy részét, de kevesebb infót ad, a gear statjai is külön ablakba kerültek, amit külön ki/be kell kapcsolgatni, ha új ruhadarabot adok a karira.
    A menüben is az eddigi kék alapon sárga szöveget lecserélték kék alapon kékre. Közben több ablaknak (GTN, levél, item előnézeti ablak, stb.) maradt a régi formája, mintha nem lett volna idejük befejezni a munkát.
    A karakterválasztón az új monokróm ikonok is kevésbé informatívak (a JK ikont napokig egy ferde táskának néztem és nem értettem, mi köze van az SWTORhoz :). Valaki azt írta az UI-ról, mintha telefonra portolnák.
    És nagyon lagos is, ha I-t nyomok, az inventory megnyitásakor két másodpercre megakad a játék.
    A Galactic Season 2 is rosszabb lett, most egy nem választható napi küldetés van, mellette 10 hetiből lehet 7-t megcsinálni, amiből kettő űrharc, egy hosszú flashpoint-os, ami most bugos is.
    A combat styles-rendszer is félkész, más lett belőle, mint amit ígértek. Olvasgattam leírásokat, de nekem nem egyértelmű:
    - csak egyszer lehet választani 2. stílust, vagy később lecserélhetem másikra, ha nem tetszik?
    - a két combat style-t csak külön-külön lehet használni, váltani köztük csak harcon kívül lehet?
    Így ebben kevésbé látok fantáziát, nem nagyon vonz (az jobban érdekelne, ha limitáltan skilleket lehetne áttenni egy másik kasztból, pl. force push-t a JK-nak).
    Lehet, hogy rosszul emlékszek, de mintha ígértek volna deco-kat, amit nem találni, játszható voss-fajt is (vagy az bekerült?). Az új küldetésről nem tudok mit mondani, de összességében a többi hiányzó dolog (daily area, fegyver designer, nem modolható új item ratingű gear, stb) hiányával együtt ez nagyon kiábrándító. Nem csodálkozok, hogy sokan itt hagyták, még futó előfizetéssel is. Kicsit az az érzésem, mintha be akarnák zárni az SWTORt, s direkt akarnák elüldözni a játékosokat.