Csucsu1111#708
Albertus.Köszönöm a kritikádat, de az ott felvetettekre máris tudok reagálni.Először is a térben megszámlálhatatlanul sok , különbőző méretű és tulajdonságú részecske van.Szerintem ez alkotja a teret és nem valami üresség.Ebből következik, hogy ezeket áramlásba lehet hozni, beléjük lehet kapaszkodni.Másodszor pedig igazad van abban is , hogy a vezetőnek csak kisrészét alkotják elektronok ,de mivel is egyenlő az energia? E=M X V (ha jóltudom)Vagy v négyzet.A lényeg az, hogy a kis tömegnek is lehet hatalmas mozgásienergiája.Persze erre rögtön rávághatod:Jó Jó de az elektromos vezetőknek van ellenállása , ami ezt a folyamatos gyorsulást akadályozza, sőt, behatárolja, hiszen a túl nagy áramerősség miatt a vezető megolvad.
És mi van a szupravezetőkkel?HM?
Kint a világűrben , ha a kozmikus sugárzásoktól leárnyékoljuk a vezetőt, akkor elvileg abszulut 0 fokot kell hogy elérjen, és mint tudjuk , ezen a hőmérsékleten minden vezető szupravezető.(Remélem nem írtam túl nagy marhaságot.)Vagyis lehet akár sárgarézből is a hajtómű, nem fog megolvadni a hatalmas áramerősségtől.Bár az tény , hogy a földön bizony igencsak hűteni kell a SZUPRAVEZETŐből készült hajtóművet a felszálláshoz.
Még valami. A világűrben elvileg az égitestek gravitációs mezői egyensúlyt tartanak fenn.Tehát a legkisebb hatásfokú hajtómű is képes elindítani bármekkora tömeget.És az impulzushajtóműről most hallok először.Megnézem azokat az oldalakat.