Mivel már egy rahedli hírt küldtem az SG-re, de egyszer sem vették a fáradtságot, hogy legalább írjanak úgy gondoltam, nem hagyom ezt a hírt csak úgy elveszni, főleg azért mert rohadt nehéz volt hozzájutnom (mivel még be sincs jelentve). Szal...
  • Shadow_THH
    #3
    -Technika adatok (nem megerősitett forrásból)

    OMAP Full Compatibility
    90-nm CMOS System-on-a-Chip OMAP2420
    330-MHz Central Core with Floating Point Unit ARM1136JS-F
    220-MHz Digital Signal Processor for Audio TMS320C55x
    Video Playback and Image Display Imaging Video Accelerator
    VGA 30-fps Encode/Decode Full-Motion Video
    2D/3D Graphics Accelerator with SIMD Co-Processor PowerVR MBX with VGP
    TBDR (Tile Based Deferred Rendering)
    200Mhz clock speed
    (330Mhz lesz, a 200 egy könnyelmű becslés)

    360Mpixels, 2xOverdraw = 720Mpixels, 3xOverdraw = 1.08Gpixels
    ITC™ - PowerVR Internal True Colour - 32-Bit Blending and Depth Test Precision Independent from Buffer Depth
    FSAA4Free™ - Supersampling Full-Screen Anti-Aliasing With No Performance Lose

    DOT3 Per-Pixel Lighting Support
    Spherical Harmonics Lighting Support
    Bilinear, Trilinear, Anisotropic Texture Filtering Support
    Vertex Shader 1.1 Programmability with Skinning
    Curved Surface Processing with Fractional Tesselation and Support for Differing Levels-of-Detail on Neighboring Patch Edges
    PVR-TC (PowerVR Texture Compression)
    Multi-Texturing
    Fully Programmable 3D T&L (Transform & Lighting)

    Over 2.5M-tri/sec