• Pretorian
    #3781
    Multiplatform az engine, gyakorlatilag csont ugyanazt az motort használták a PC, a 360, és a PS3-verziókhoz. Ezért nincs AA sem, mivel ugye az konzolon nincs. A nagyobb, bonyolultabb textúrákhoz vram kell, de ugye azért lehet levenni a beállitásokat low-ra, hogy ne legyenek nagyok és bonyolultak. Ami viszont tényleg betehet a kártyának, azok a magas poligonszámú karakterek, és az effektek. Ha UT2K4-re feldobod a Gunreal-t, abban is vannak már olyan effektek, amelyek szinte kifektetnek akár egy Radeon X800-at is (azért azt dobom be, mert bár ugye ősrégi kártya, mégis bőven több mint elegendő ahhoz, hogy az alap 2K4-et elvigye a legnagyobb felbontásban, fullon). A poligonszám papiron tényleg jól hangzik, de azért ha megnézed a karaktereket, hát nem egészen úgy néznek ki, mint az intróban szereplő figurák, pedig az intro is ugyanezzel a motorral készült, és nagyon durván néz ki. Attól függetlenül az a karakterenként 8-10000 poligon természetesen betehet a kártyának rendesen, akármit is állitgatok.