Spellforce 2
-
Kombinator1991 #454 Ez kissé Warcraft3 más színekben-re sikerült. Az RPG résszel az a bajom, hogy: nincs feladatoknál töbnyire válogatási lehetőség a megcsinálás módja között, a csapattársakkal a kapcsolattartás 0 a bejátszásokban jelen sincsenek..., és végül nincs többféle játékvégződés. A stratégiai résszel annyi a baj, hogy az árnyelfek marha gyengék a játék eleén vannak a necro-k és itt véget is ért a tudomány. Aztán a végére van pár egység ami még a gyűrődést is birja, de azok olyan keveset sebeznek, hogy az l*f*sz, katapult pedig nincs! Az orkoknak meg healerjük nincs bár elég jól bírják a gyűrődést. Az embereknek meg csak a lovassága bírja a gyűrődést de ráküldök pár veteránt ozt szevasz. Ugyanakkor az elf druidok rendkivül tápossá teszik a haderőt, ha nem ölöm le gyorsan őket. Mármint nagyon gyorsan. Bár ez igaz a necrora is. Engem zavar, hogy van pár "Best Unit" amiket korlátlanul lehet gyártani és nélkülük a sereg az már meg is halt. És a "Titán" az a nagy dög amihez mind3 fejlesztés kell há baze az mi a f*sz* ien olcsó. Kb 15 perc alatt gyártom mellé adok pár healer hős vagy druid ozt öld meg. Nekem mondjuk a Warcraft 3-nak se tetszett a stratégiai része. Gyártok ipari mennyiségű sereget ozt minden introban panaszkodnak, hogy túl sok az ellenség miközben százas nagyságrendben ontom a katonákat 5 percel később.