SCAR - száguldozz Alfa Romeoval :)
  • hykao
    #126
    Ez így nem pontos információ! Látszik, hogy nem olvasod az infókat a WR2 topikban... :)
    Semmivel sem lesz "árkádosabb" a 2. rész, mint az első volt!!! Sőt arról van szó jelenleg, hogy a szim-árkád állítahósági határok kissé kitolódnak. Ha valaki full árkádra állítja a beállításokat, akkor valóban árkádosabb lesz, mint az első rész (lesz pl. nitró meg ilyenek), viszont ha minden segítséget kikapcsolunk, mindent full szim-re állítunk, akkor semmivel sem lesz kevésbé "szim"-es mint az első rész volt, sőt valamivel még "szim"-esebb lesz. A rágógumi szerű törésmodellt teljesen leváltja a valósághoz jobban hasonlító törésmodell (mint a képeken is látszik), ezenkívül sérülési zónák lesznek, azaz ha pl. frontálisan ütközünk, kilyukadhat a hűt, a hűtővíz fellforhat, ami azt eredményezheti, hogy a motor teljesen tönkremehet, ergo nem tudunk továbbmenni vánszorogva sem...a kerekek is ki tudnak lyukadni, a váltó is tönkremehet, esetleg kimarad egy-két fokozat, stb. stb. de ezeket már kiveséztük a WR2 topikban. KATT IDE

    A fényez is pl le tud karcolódni a kasztniról. Erről sajnos most így sebtiben csak egy xbox-os képet találtam:




    Ezenkívül a készítők ugyan hivatalosan nem terveznek belsőnézetet, de a folyamatos unszolásunknak engedve, meghagyják a lehetőséget. Tehát a modderek készíthetnek majd belsőnézetet az autókhoz (Martin Leps fel is ajánlotta, hogy készít majd), arról már nem is beszélve, hogy az összes WR1 autó (eredetiek és addonok is) minden további nélkül berakhatóak lesznek a 2. részbe (belsőnézetestül!!!), ez azt jelenti, hogy már a játék megjelenésekor (ha berakjuk az összes addon és WR1 autót) kb. 400 autóból lehet majd válogatni!!!

    Egyébként a fejlesztők meglepően kommunikatívak, minden kérdésre válaszolnak, s ha valaki feléjük jár, bármikor ellátogathat hozzájuk (illetve a kiadó TDK-hoz is), s kipróbálhatja a készülő játékot!!!