• Cvd
    #33
    Ha jó idő lenne akkor azonnal tisztázhatnánk a dolgot, így adós vagyok addig egy képpel (le tudnám fotózni a műszerfalról az utolsó 100 km átlagfogyasztását). Jelenleg áll a gép, nem fekszik neki ez az idő. De hogy eloszlassak pár tévhitet:
    - nem kezdek megzakkanni.:)
    - a súlya 1100 kiló, tehát messze NEM kétszerese a 830 kilós Lupo-nak.
    - 110 lovas, nem 90. 90 ló az első szériás benzines 1.6-os volt.
    - a vége olyan 220 óra szerint(215-ig volt eddig hajtva), 180-190-ig még határozottan jól húz.
    - Nem azt mondtam hogy 170-190-es átlaggal, hanem ha lehet menni, akkor ennyivel. (írtam hogy mekkora az átlag lakott területen kívül, és számoljuk bele a lakott területeket is.). Tranzitutakon jár sokat, nagy (teher)autó forgalomban, úgyhogy tartósan nem lehet ennyit menni vele. Egyébként legtöbbet 130-140 között jár, itt ötödikben bő 2ezret forog a motor, talán érthető miért eszik keveset.
    - Attól hogy turbós nem többet eszik, hanem inkább kevesebbet (nem véletlenül turbós a legtöbb teherautó is, ahol számít a kisebb fogyasztás). Nem forog többet a motor, csak hamarabb felveszi a fordulatot, így kevesebb üzemanyag kell a gyorsításhoz.
    De majd a fénykép beszél, anélkül nem mennék bele a témába mélyebben mert megint az lesz a konklúzió hogy távolról mindenki jobban tudja, én meg le leszek ugatva mint Golfbuzi.:)