-
#73 A folyó havi PC Gamerben napvilágot látott néhány kezdeti információ a Call of Duty 2-ről. A PCG-s fiúk ott jártak a fejlesztő Infinity Ward bithegesztő-műhelyében és megfenyegették a szerencsétlen fejlesztőket, hogy egészen addig nem engedik őket haza, míg nem dobnak valami csontot a fél világ elé. És irgumburgum, meg minden. Így történhetett aztán, hogy az IW-s arcok bepánikoltak, majd kénytelen-kelletlen megnyíltak a PC Gameres terroristáknak és szép hosszú sorokban ontották a tunkolnivaló információt a Call of Duty 2 várható fícsöreiről, valamint várható játékélmény szintjéről. A végére olyannyira összemelegedtek a srácok a fejlesztőkkel, hogy khm... na na, talán annyira mégsem. Micsoda perverz gondolat, hmm.. Szóval elég az hozzá, hogy a végére a PCG-s arcoknak még az is megadatott, hogy lejátszhattak egy teljes küldetést a félkész CoD2-ből.
A teljes hírt értelmetlen lenne lefordítani, a cikk persze négy oldalas, és a szöveg 75%-a köret és az "adjuk el az újságot" marketingkategóriába sorolandó. A tartalmi lényeget viszont mindenképp érdemes pár sorban leírni, számos érdekes újítás vár majd bennünket a játékban, mely, -ha az Úr is a mi oldalunkon áll- még idén télen a boltok polcaira kerül.
Amit várhatunk a CoD2-től:
-Szkriptek mellőzése (előre tárolt jelenetek lesznek, de nem erre épül a játék)
-A CoD2 nem lesz annyira lineáris
-Okosabb MI (a társaid pl. nem csak mennek veled és lőnek, hanem annak megfelelően reagálnak, hogy milyen formában támadsz. (fedezőtűz, stb.))
-Nagyobb kiterjedésű nyílt harcmezők
-Támadási formánként eltérő ellenséges reagálás
-3 kampány: Brit (Afrika (El-Alamein, Tobruk) és a Normandiai partraszállás), Szovjet (Moszkva és Sztálingrád), amerikai (Nyugat-Európa)
-Egy lehetséges német kampány ötlete (IW szeretné, kiadó nem engedi - egyelőre)
-Térképeken használt technológiák: normal-mapping, specular-mapping, bump-spec, valós idejű fény és árnyékolás
-Élő környezet (hajlongó pálmafák, lengedező telefonkábelek, porfelhő az utcán, stb.)
-Új mesterlövész mód (mikor belenézel a célkeresztbe, hallod a szívdobbanásokat és lehetőséged van visszatartani néhány másodpercre a levegőt, ami a célzásra van jótékony hatással)
-Történelmi pontosságú küldetések - John Hillen (Military Advisor) révén
-Füstgránát használata, mely a pozíciójelzés és a takarás védelmi eszköze is lehet.
-Időjárási viszontagságok (hangulateffektek, mint hó az oroszoknál, eső Normandiában, stb..)
-Várhatóan -FPS játékoknál először- 100 vagy több szinkronhang (köztük néhány Hollywood talent is)
-Új hardverek, úgymint 15 új fegyver és új járművek (köztük a halálos német Gewehr mesterlövészpuska, a Pamzerkampfwagen II, Jeepek, brit Crusader tank és a T-34-es szovjet állat)
Megemlítendő még, hogy az IW csapata a Medal of Honor Allied Assault nyomán újraéleszti a Normandiai partraszállást a Call of Duty 2-ben, melyet Thaine Lyman (Activision Executive Producer) célzott titokzatossággal így kommentált: "...érdekes lesz". Zárszóként hozzátette:
A fiaink régebb óta fejlesztenek II. világháborús játékokat, mint ameddig maga a háború tartott(!). Higgyetek nekem, ezek értik a dolgukat.
-A játék megjelenési dátuma jelen pillanatban 2005 Q4, tehát idén karira elvileg már a kezeink között tudhatjuk a stuffot.
(A CoD Infobase által nyilvánosságra hozott PC Gamer szkennek közzététele szigorúan tilos és törvénybe ütköző, így ezt -hivatalos fansite mivoltunkból kifolyólag- mellőznünk kell a hírből. Egyes források szerint az érintett képeket be lehet szerezni néhány további magyar rajongói oldalon keresztül, érdemes például az előző hírben közzétett klánlapra, vagy predator által publikált cyberarena.hu/callofduty2 linkre fókuszálni.)
-by Zagash
!!LINK!!