• Taky76
    #8052
    Ahhoz inkább használd a rugóhatárolót (vagy mi a neve)! Annak pont az a szerepe!

    "Csomagolók (rúgó(út)határoló) (Packers) - a rúgóhatárolók számát szabályozza. Többletet ebből azért alkalmazunk, hogy megakadályozzuk azt a mély berúgózást, amely megfekteti a karosszériát az út egyenetlenségein (tképpen: hogy limitáljuk a karosszéria lefelé irányuló mozgását). Minél több rúgóhatárolót alkalmazunk, annál inkább és annál hatásosabban akadályozzuk meg a karosszéria berúgózását. Figyelem! Ha túl sok rúgóhatárolót alkalmazunk, akkor a futómű az út egyenetlenségeit már nem fogja tudni kiegyenlíteni és elvész a kerekek tapadása. Ebben az esetben felléphet még nagyon nagy vertikális „G-Force”-erő, például a kerékvetőkön áthajtáskor Spa-ban az Eau Rouge-ban. A rúgóhatárolókat csak utolsó lehetőségként használd, hogy a karosszéria berúgózását megakadályozd. (A fordító megjegyzése: (másfajta megközelítés) kanyarodásban is van szerepe, mert használata nagyobb tapadást eredményez. Persze nem az a helyes, ha minden pályán a maximumon van, össze kell hangolni a rugókkal és a lengéscsillapítókkal. Ha elöl minden a maximumon van (Fast Bump, Fast Rebound, Slow Bump és Slow Rebound), akkor a rúgóúthatárolókat is teljes mértében alkalmazni kell, és ugyanez igaz fordítva is. Ha a felfüggesztés kemény (az értékek nullák, vagy ahhoz közeliek), akkor az a legcélravezetõbb, ha ez is nulla. A rúgóhatárolók meghatározásakor figyelni kell az autó magasságára is, mert minél többet alkalmazunk belőle (nagyobb szám), annál lejjebb lehet tenni az autó alját.) "