• Cvd
    #164
    Jobb textúrák szinte mindenhol. Ha a technikánál maradunk, a D3 esetén a bump mapping és a normal mapping úgy-ahogy elnyomta a gyengébb textúraminőséget, de néhol ez nem sikerült, nem egy helyen elővillant egy-egy gyalázatosan gagyi textúra. Persze a HL2 esetén is volt biztos egy-két ilyen eset, de az összkép jobb. Azonfelül volt rendesen bump map/normal map aHL2-ben, csak nem tolták ész nélkül az arcodba. De ha megnéztél pl. egy headcrabet, vagy egy antlion páncélját közelről, akkor feltűnt volna. Igaz DX9 módban volt csak igazi, de ott lenyomta a D3-at. A valós idejű fény-árnyék rendszer meg annyira nem hiányzik egy nem sötétre építő játékból. Ha meg arra megyünk, akkor pl. a Riddick leiskolázza a D3-at, ahol a megléte előny csak, a kivitelezése a legalapabb. Ez a nagyobb tér=korlátozás meg sem Gef4, sem Gef6 alatt nem volt, nem tudom te milyen kártyával játszottad. De mindentől függetlenül nem fikázni akarom a D3-at, de nem is becsülöm túl.