• BlackRose
    #83
    Akkor szerinted az Antonovnak lenne a legnagyobb üzleti előnye (mert azok még nagyobbat tudnak csinálni), de tudna ilyet a Boeing a Lockheed meg stb. is, ez nem tudás egyáltalán kérdése, inkább racionális hozzáállás kérdése... egyet értek veled, hogy a presztizs fontos lehet, de nem hiszem, hogy ezért ragaszkodnának az A320-hoz. Itt inkább tiszta gazdasági okok döntenek, mert manapság a légitársaságok nem igen fürdenek a pénzben és napról napra raciónálisabb utakat járnak, na de mindegy, én itt ahogyan már mondtam nem vagyok A380 ellenes, csak csupán azt mondtam, hogy a Boeing stratégiája éretebb a globalizációval egyenlő világban és, hogy ezt a tisztább képet akár ujból piaci elönnyé válthatják, persze nem biztos, de most ha pl. én a Boeing vagy az Airbus részvényeibe kellene fektessem a pénzem, akkor a Boeing-et részesíteném előnybe, csupán azért mert nagyobb esélyt látok a befektetések megtérítésére. Ha meg bejön egy ujabb 90-es évek második fele akkor meg végképpen a kisgépek piaca fog sokat jelenteni, és a Boeing uj technológiai eljárása amivel a 7E7-et fogják gyártani itt nagy fölényt fog adni nekik, szerintem az Airbusnak is inkább ide kelett volna költenie azt a 2 milliárd töbletet, és hát meg annak a 10 milliárd normálköltségnek is a részét. Nem kétséges, az Airbus 100% megtéríti a befektetéseket, de itt nem csak erről van szó, mert egy kisebb géppel ami cukorként fogyna sokkal nagyobb forgalmat és ezáltal nagyobb profitot és több munkát is biztosíthatnának.