Ubuntu Linux
  • Ability
    Szerintem annyira nem nagy feladat. Ugye szokták mondani hogy OSX-ről portolni linuxra nem lenne annyira nagy feladat. Szerintem az OSX-re portolás sem sokkal nagyobb. A mai legtöbb játék konzoljáték, amit kiadnak PS3-ra is. PS3 openGL-t használ, szóval azt a részét már nem is nagyon kell bántani, és feltételezem ez a nagyobb falat. Persze laikus vagyok, ez csak egy feltételezés. Én amúgy webfejlesztő vagyok és amit a saját szakmámban kell portolást csinálom az picsa egyszerű igazából és gyorsan halad.Nem tudom össze lehet-e mérni a kettőt, de aki tudja mit csinál annak nem hiszem hogy olyan sok. Ha meg azt nézem hogy a Feral másfél hónap alatt kiadott 6 új játékot akkor annyira sok idő nem megy el vele. És azért a Feral nem egy nagy fejelsztőbanda többezer programozóval. Aztán másik érdekes aspektus hogy a 2K Games játékait eddig mindig a Feral portolta, most viszont a nemrég megjelent The Darkness 2-t már maga a 2K portolta és szinte egyszerre jelent meg a PC verzióval. Nem hiszem hogy párhuzamosan dolgoztak rajta, az a kb fél hónap eltérés meg nem sok. Kiváltképp hogy a mac fejlesztőbanda biztos nem egy annyira nagy csoport mint az eredeti fejlesztők. Gondolom felvettek pár mac expertet és csinálták. Kevés ember relatív gyorsan elkészült vele. Szóval igazából csak az kell hogy felismerjék egy másik platform potenciálját és utána első kézből kapjuk a jóságot.