Dakar 2014

Argentina - Bolivia - Chile

2014 January, from 4th to 18th

  • Fürtös
    #1499
    Az alapvető probléma nem is igazán ez.
    Mint minden sport ez is a pénzről szól.
    Az,hogy Dél-Amerikába vitték az bizony üzlet volt, nem is kicsi.
    Wolksvagen Tarek,mond ez a név valamit?
    A wv nyitott Dél-Amerikában és kellett a termék népszerűsítése.
    Így a helyszínváltozást meg is indokoltuk.

    A dolog másik oldala pedig megint a pénz.
    Iszonyatos pénzbe kerül ezen a versenyen részt venni,a költségek kb:
    30 milla amatőr kategóriában,értsd: csak versenyautó semmiféle háttér,se szervíz se alkatrész.
    100 milla körül ha fél amatőrként mész értsd:valakitől bérelsz helyet a cuccaidnak a kamionján, a 2 szerelőd meg jön egy pick-uppal.
    Félprofiként beleszaladhatsz a 200 millába itt már van egy két szervízkamion,esetleg egy T4 versenyben ami támogat.
    A csapatnak nevezési díj repülőjegy,szállás,ellátás,üzemanyag,ezek iszonyatos pénzek ám!

    Ez pedig maga után vonja ,hogy mi a francért akarsz te ennyi pénzt elkölteni ha már az elindulás pillanatában biztos hogy az első 10 ben nem lehetsz.
    Íratlan törvény:Dakart csak gyári autó nyerhet és csak diesel.
    Ezt szegény Shlesser bácsinak konkrétan az arcába vágták,át is ment gyorsan az Afrika race be:D

    Az emlékezetes Palik kontra Szalay balhé is épp emiatt robbant ki csak Laci nem igazán értette,és szépen felfújta.Mondjuk nem is indulhat többet a büdös életben Dakaron.
    Ott konkrétan a Mitsu közölte,hogy márpedig olyan nincs, hogy gyári Mitsu ne végezzen az elején ezért gyk. módosították a szabályokat.

    A gyári csapatok költségvetését pedig le sem merem írni,gyakorlatilag minden nap új autót építenek nincs olyan ,hogy kicsit lóg had menjen még egy napot:D
    Kopó mozgó alkatrészt minden szakasz után cserélnek ha jó ha nem jó.
    A paraszt meg veszi az x3ast mer az nyert a Dakaron is

    Pedig köze nincs egymásoz a 2 gépnek,kivéve a lámpákat a szélvédőt és a kormánykapcsolót
    No röviden ennyi.