MOD illetve PÁLYA készítés a Counter-Strike: Source és a Half-Life 2 alá a Source SDK segítségével.
  • Tibbbor
    #721
    Ok, de egyelőre még "fedél" sincs a pálya fölött, csak a geometriát építem, igaz, néhol már fel is textúráztam. Érdekes, így "nyitottan" nagyon gyorsan fut le a compiler, viszont tegnap kordon módban többször is belefagyott a konvertálásba, illetve baromi lassan ment. Remélem, ha kompletten zárt lesz a pálya, nem talál valami fata error-t... :)

    Nem tudod véletlenül, hogy lehet megcsinálni, hogy egy NPC beszéljen? De ajakszinkronnal!
    Egyetlen fórumon se találtam erre megoldást, pedig rengetegen akadtak el benne. Ambient_genericcel is meg lehet oldani a dolgot, hogy beteszel egy játékban szereplő szöveget a suond name rovatba, de ilyenkor az NPC-nek nem mozog a szája, az meg olyan ciki.
    Az elegánsabb megoldás a logic_choreographed_scene, csakhogy ez meg senkinél nem működik úgy, ahogy a neten fellelhető összes tutorialban szerepel. A fórumokban a válaszadók 90 %-a egyszerűen belinkeli a Valve erre vonatkozó oldalát, aztán eltűnik a susnyásba. Ne tudd meg, hány olyan segítséget váró pályatervező kommentjét olvastam, aki visszakérdezett egy ilyen semmitmondó vagy homályos válasz után, de az illető SOHA nem válaszolt újra.
    A másik baj az, hogy minden tutorial arra vonatkozik, ha valaki saját hangokat akar betenni párbeszédként a pályájára, egyetlen példával nem találkoztam, ahol valaki azt mutatná be, hogyan lehet a már meglévő hangokat használni? Én csak annyit szerettem volna elérni, hogy az egyik NPC-m annyit mondjon: "- Over here!"
    Már legalább tíz forum hzzászólásba írtam, kérdeztem, talált-e már megoldást, de vagy nem kaptam választ, vagy az illető visszaírt, hogy feladta a próbálkozást.
    Ugyanakkor az idei mod-okban is látom, hogy használják ezt az entity-t, tehát VAN MŰKÖDŐ MÓDSZER, csak nem akarja egyetlen disagner sem elárulni, mi az?
    Nem kicsit felhúztam magam most is, mert rengeteg energiát öltem már a témába, eredménytelenül. Nem érdekelne a téma, ha ugyanolyan egyszerűen lehetne használni itt is a scripted_sentence-et, mint a Hl 1-ben(ott nagyon könnyen lehetett ajakszinkronos dumát berakni), itt viszont ezt agyonbonyolították. Ettől függetlenül lehet, hogy végső elkeseredésemben ennek fogok utána nézni.
    Ha meg ez se sikerülne, marad a feliratozás. Az se rossz, csak kevésbé brilliáns.
    Na, jó hosszú komment lett.
    Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2017.11.30. 15:52:18