MOD illetve PÁLYA készítés a Counter-Strike: Source és a Half-Life 2 alá a Source SDK segítségével.
  • Tibbbor
    #698
    Na, végigjátszottam. Már amennyiben az a vége, amikor a G-Man elsétál és én egy létrához érek.

    Nagyon jó, nagyon szép a pályád, pár észrevétel, szigorúan csakis az én véleményem:

    1.medencés rész az elején: mindenképp tennék egy létrát a medencének arra a szélére, ahová beérkezik a játékos, hogy ki tudjon jutni a vízből, ha véletlenül mentene a medencében!
    2.Nem dugnám el ennyire a robbanó hordót a bedeszkázott ajtó mögött egy normál hordó mögé. Ok, legyenek rejtvények, de nyilvánvalóbbá tenném a megoldást.
    3. Baromi nehézkes a hordót megfelelő pozícióba hozni a vízben.
    4. A felhúzós szörny+létra dolog szerintem ki fogja verni a biztosítékot a játékosoknál, mindenképpen kiegészíteném egy game_text-el, hogy sejtessem, mi a feljutás módja.
    5. Baromi körülményes jó időben leugrani felhúzás közben, de lehet, hogy ez csak nekem ment ilyen nehezen.
    6. A kivezető ajtó előtti nagy láda mozgatása sem egyszerű, de ez már a Te döntéseden múlik, ezt a megoldást hagyod-e benne?
    7. Egy picivel több lőszer nem ártana.

    Bocs, ha túl szőrszálhasogató voltam, de mostanában éppen profi level designerek oldalait olvasgatom, azért gondoltam, hogy leírom ezeket.
    Egyébként kiváló munka, nyilván a fényeken és hangokon dolgozol majd még, de csak gratulálni tudok, mert én aztán átérzem, mennyi meló van egy ilyen rövid pályában is!