MOD illetve PÁLYA készítés a Counter-Strike: Source és a Half-Life 2 alá a Source SDK segítségével.
  • Tibbbor
    #687
    Az első kérdésedre: amikor a Block Tools-t használod, jobboldalon látsz egy "Block" feliratot és egy lefelé mutató nyilat, vagyis van itt egy legördülő menü, ahol még számos mértani idomot találsz: Arch, Cilinder, Sphere, stb...Tehát eleve nem csak téglatestet vagy kockát kreálhatsz, hanem nagyon sokféle térbeli idomot. Azt most nem tudom, hogy utólag átalakíthatsz-e egy kockát másféle idommá, de szerintem igen. Fontos, hogy az illető idomot MINDIG felülnézetben látod olyannak, amilyet választottál. Ezt így baromi nehéz elmagyarázni, ezért javaslom, tanulmányozd át az alábbi oldalt.

    Alap idomok

    Block Tool

    A milyen mértékegységre tömören az a válaszom, hogy a szerkesztőben 1 unit(egység) durván 2 cm-nek felel meg, de ehhez megint ajánlok egy oldalt:

    Dimenziók

    A textúraméretek miatt FONTOS, hogy lehetőleg mindig úgy méretezd a brush-kat, hogy 8-al osztható legyen a méret, legkönnyebben a 64-128-256-512 egység méretű dolgok textúrázhatók(falmagasság és szélesség)!
    Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2017.11.22. 23:01:23