MOD illetve PÁLYA készítés a Counter-Strike: Source és a Half-Life 2 alá a Source SDK segítségével.
  • Tibbbor
    #633
    Bocs, de ez már annyira nyakatekert megoldás, hogy szerintem egyedül Te tudsz róla. A mennyezetről lógó szörnyeket mindenki kapásból lelövi, aztán ment egyet, mint én is és megint frusztrált lesz, hogy kezdheti újra egy jóval korábbi nagy mentéstől. Hidd el, jó szándékből mondom, ha már ennyire trükközöl, ide is kellene egy logic_autosave, plusz egy game_text, ami a csápos lelövése után jelenne meg, mondjuk így: "Ezt kár volt még lelőnöm, felhúzhatott volna a felső szintre...", és ezután újabb lényt jelenítesz meg monstermaker-el vagy point_template-el, hogy megsejtse a játékos, mit is szeretnél? Ez nem okoskodás, hanem egy kívülálló játékos véleménye.
    Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2017.11.13. 15:58:03