MOD illetve PÁLYA készítés a Counter-Strike: Source és a Half-Life 2 alá a Source SDK segítségével.
  • tomy88trance
    #616
    Na most néztem csak fel,na most az a nagyon kusza valami az entity modell méghozzá több hegy ,de már megoldottam dispacementtel inkább ,így csak 4 kell nem több tucat és szebb is,habár a textúrával nem vagyok megelégedve. Csináltam egy videót azt mivel tudom feltölteni vagy hogy? Csak úgy szimplába engedi a fórum? Egyébként valamelyik dev textúra van kiválasztva, dev measuregeneric vagy mi a neve. Láttam,hogy más is ezzel dolgozik ,mert hogy átláthatóbb így amíg nincs kész a map utána persze textúrázni kell még majd. Mondjuk én nem sokat használtam még :) Itt egy videó igaz nem ingame, még ,lesz az is mindjárt :) videű
    Utoljára szerkesztette: tomy88trance, 2017.11.10. 21:52:27