MOD illetve PÁLYA készítés a Counter-Strike: Source és a Half-Life 2 alá a Source SDK segítségével.
  • Tibbbor
    #613
    Az a helyzet, hogy átjutottam a medencén, de baromi nehéz a hordót olyan helyzetbe hozni, hogy fel lehessen ugorni róla a túlsó peremre, ezért én mindenképpen betennék a terem elejére egy logic_autosave-et! Plusz egy game_text entity-t, ami figyelmezteti a játékost, hogy "Meg kellene közelebbről is néznem a távolban lévő ajtót, mi van mögötte?"
    Szóval átjutottam, de megint tanácstalan vagyok. lelőttem a zombit, viszont az ajtó zárva, az ablak törhetetlen, a lőszerem elfogyott. Szabad a gazda!
    A tükröződő felületet env_cubemap-al lehet elkészíteni. Rengeteg tutorial van róla, minden pályán javasolt a használata, ahol kontrasztos megvilágítású területek ill. tükröződő textúrák vannak.