MOD illetve PÁLYA készítés a Counter-Strike: Source és a Half-Life 2 alá a Source SDK segítségével.
  • Tibbbor
    #582
    Sikerült lyuktalanítanod a pályát? :)

    Utolsó kérdés egyelőre: nem tudom, miért, de hiába pipálpm ki azt, hogy látni szeretném a map-on a connection-okat - View fül-> Show connection opció a legördülő menüben - (vagyis pl. a triggerek és az általuk bekapcsolt entityk között egy vonalnak kellene lennie), semmi se látszik. Régen ez is jó volt. El vagyok keseredve. :(

    Feltettem a Valve fórumba a phys_ballsocket gondomat, de még semmi válasz. Azért zavar, mert teljesen ilogikátlan a hiba. Van egy teszt map-om, amin minden működik(lift, ambient_generic, env_soundscape, game_text, scripted_sequence) plusz jó a két akasztott ember és a kötélen lógó láda is(ez a három a phys_ballsocket). Kilépek a Hammerből, átállítom a Hammer beűllításokat Episode 2-re, megnyitom a Hammert, compilerezem UGYANEZT a mapot, minden jó, kivéve a két akasztott embert(ott hevernek a földön) plusz a láda is a földön van. A kötelek meg mintha megnyúltak volna. Na erre varrj gombot!
    Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2017.11.08. 08:52:45