MOD illetve PÁLYA készítés a Counter-Strike: Source és a Half-Life 2 alá a Source SDK segítségével.
  • Tibbbor
    #482
    Írd meg, mit tettél le és milyen prop-ként?Nem lehet minden tárgyat akármilyen propként letenni, mert a compiler törli a pályáról, ha hibázol.Mikor kiválasztod a modellt, nézd meg jobboldalon az "Info" fülnél, melyik típusú propok-nál van kipipálva az ablak!!!

    1.Ha a prop-physic is ki van pipálva, akkor csak prop_physic-ként rakhatod le!(Ilyenek pl. a bútorok nagy része, autóroncsok, ládák zöme, melyek elmozdíthatók, ezért prop_physic-ek!!!)
    2.Ha a prop_physic nincs, de a static igen(és esetleg a dynamic), akkor lehet prop_static-ként lerakni.(pl. csövek, lámpatestek, stb.Ezek nem mozgathatók, statikusak)
    3.A prop_dynamic-oknak általában saját animációjuk van, ezeket szintén a modellválasztóban, a "Sequence" vagy az Activity" fülnél nézheted meg.
    Prop_dynamic pl. a Havesuit(Gordon védőruhája) tartószekrénye, ami nyílik, záródik, vagy csak éppen készenlétben van(Idle).

    FONTOS!!!!Ha valamit egyszer már a térképeden valamilyen típusú prop-ként letettél, később, a pálya másik részén is CSAK UGYANILYEN prop-ként használhatsz, különben törlődik a páyláról a compiler lefuttatása után!!!