MOD illetve PÁLYA készítés a Counter-Strike: Source és a Half-Life 2 alá a Source SDK segítségével.
  • Tibbbor
    #473
    Tárgyakról röviden:

    Ugyanolyan entity-k, mint az info_player_start és a light, tehát lerakni is ugyanúgy lehet őket.Az entity listából kiválasztod a prop_static-ot vagy a prop_physic-et vagy a prop_dinamic-ot(különbségekről majd később!) és a 3D nézetben a padlóra klikkelsz.Ekkor még csak egy piros kocka jelenik meg. Ezután nyomsz egy Esc-et, akkor kijelölve láthtod a prop-odat mind a négy ablakban.A Properties(tulajdonságok) ablakban találsz egy World modell sort, erre klikk, majd "Browse" gommra klikk és megnyílik a Modell nézegető ablakod, ahol válogathatsz a modellek között.Ha megtetszik valami, akkor Ok-ra klikk és kész is.Helyére mozgatod a tárgyat(többnyire ugyanis besüllyed a padló alá) és voilá!(persze azért nem ilyen egyszerű a dolog, de ez a lényege, részletekről mindjárt írok!)