MOD illetve PÁLYA készítés a Counter-Strike: Source és a Half-Life 2 alá a Source SDK segítségével.
  • Tibbbor
    #459
    Nem igazán tudom, melyik részre gondolsz, ahol az ellenfelek csak állnak?
    Az első rendőr ai_goal_police nevű entityvel van úgy beállítva, hogy direkt csak figyelmeztessen, ha közeledsz.
    A ruha felvétele utáni rendőrök pedig nem csak állnak egy helyben, hiszen ha megnézed, még a legtávolabbról is felmennek a játékos után a lépcsőn.
    Talán a monitorszobában lévő géppisztolyos őr az, aki "csak néz", de amint az őrszoba ajtajához érünk, ő is kijön és támad.Ez nem magyarázkodás, csak kérdezem.
    Amúgy természetesen lehet ezen javítani, sőt azóta már meg is történt:
    squad-okba kell csoportosítani az ellenfeleket, mert akkor kommunikálnak egymással és szervezetten támadnak.Ennek is megvan persze a hátulütője: ha túl sok ellenfelet teszünk ugyanabba a squad-ba, akkor mind ott fognak tolongani előttünk.Van még az ai_scripted_schedule nevű entitiy is, ami hasonló célt szolgál, de ezt most nem részletezném.