MOD illetve PÁLYA készítés a Counter-Strike: Source és a Half-Life 2 alá a Source SDK segítségével.
  • Phoenix007
    #34
    Na akkó' figyelj!
    -----------------------------------------------------------

    -Hogyan lehet Maya-ban készített objektumokat átkonvertálni a Hammer által ismert formátumba?
    -Hányas Maya verziót lehet ehhez használni?
    -Meg lehet építeni magát a pálya geometriáját Maya-ban, vagy csak különféle díszítőelemeket lehet vele készíteni a Hammer-ben szerkesztett pályához?
    -Csak háromszögekből lehet építkezni, vagy megengedett a nagyob oldalszámú poligonok használata is?
    -Milyen poligonszám-korlátokkal kell kalkulálni? Sokat számít-e az össz-poligonszám, vagy csak a játékos által egyszerre látott poligonok számítanak?

    -Milyen pályaelemeket kell lemodellezni, és milyen objektumok vannak készen az editorban? Pl vannak-e kész ajtók, létrák? Hogyan készül egy üvegablak? CSak egy üveg-materialt kell adni egy téglatestnek, vagy van-e rá más metódus?

    -Be lehet-e rakni a Half-Life pályaelemeit CS:S-be? Pl a robbanó hordókat, amit valóban robbannak is, vagy a Buggy-t, hogy valóban lehessen is vezetni, vagy pl a G-man-t egy VIP-es pályához, stb?
    -Lehet-e egyáltalán járművet csinálni CS:Source-ban? (CS1-ben volt ha jól emlékszem.) Meg lehet-e csinálni pl a CT-k APC-jét használhatóra különösebb programozási tudás nélkül?

    -Lehet-e nagy nyílt terepeket csinálni?
    -Lehet-e jelentősebb növényzetet csinálni? (A SoF2-ben, STALKER-ben igen jelentős aljnövényzetek vannak, a HL2-ben, CS:S-ben alig látni itt-ott valami kórót...)

    -Hammerhez tippek-trükkök, amik jelentősen megkönnyíthetik egy kezdő életét?

    -Hogyan lehet már kész pályát megnyitni (átalakítgatni) ?
    -Milyen formátumok vannak, melyik mit takar? (bsp, ain, nav, vtf, etc, stb)

    -Buy zone? Hostage rescue zone?

    -Modellezési és kameramozgatási hotkey-ek?

    -Hol vannak a CS:S-s modellek/pályaelemek? (Hordók, ládák, stb.)

    -Mi az a prefab?

    -Hol a displacement editing tool?

    -Mire jó a vertex scaling?
    -Hogyan tudok felesleges face-eket kitörölni?
    -Hogyan lehet a textúrák széleit összemosni?
    -Hogyan lehet egy kész pályát megnyitni Hammer-ben?
    -A Decals-nak van-e valami trükkje? (Ha rossz szögből nézem, nem látszik.)
    -Az entity-k között nem találom a func_buyzone-t, és egyáltalán a CS:S-ben használatos dolgokat. Mit rontottam el? (A konfignál az elérési utakat átírja, és a saját juzernevemig terjedő szakaszt ezzel felcseréli: $SourceSDKuser )