The Godfather

  • disconnect
    #19
    The Godfather részletek

    Barny, 09:54 - PS2 XBOX GC - Játék: Infomorzsa - ADATLAP - (9 komment)


    (IGN) Lassan egy év eltelt azóta, hogy egy EA-es ember elejtett néhány infomorzsát a készülő Godfather játékról. Egy japán gamerlap utánajárt a játéknak, és az általuk közölt információkat az IGN tette mindenki számára elérhetővé.

    A fejlesztés producere Hunter Smith, aki korábban a 007-es, és a Road Rash franchise-okon is dolgozott. Mellette még megközelítőleg 120 ember vesz részt a fejlesztésben, számukat az EA a fejlesztés végéig 200-ra emeli.
    A játéknak helyszíne New York lesz (1940-es, és az 50-es évek eleje), azon belül is "kis Olaszország". A teljes negyedet be lehet járni, olyan küldetéseket vállalunk el, amik nekünk tetszenek. Főhősként a Corleone családot fogjuk erősíteni (mint annak oszlopos tagja), célunk a családunk presztizsének és befolyásának növelése.
    Az EA tervei szerint komoly szerepe lesz a karakter generálási fázisnak, melynél eddig soha nem látott fícsöröket fog tartalmazni a játék.
    Fő céljuk a fejlesztőknek egy élő világ megalkotása, ahol az NPC-k reagálnak a cselekedeteinkre, és a későbbiekben az általunk rájuk gyakorolt benyomás függvényében viszonyulnak hozzánk.
    Smith elmondta, hogy drámai, minőségi történetet akarnak a játékban. A sztori a fejlesztők saját ötletein alapul, azonban gyakran szakítja meg a játékot filmbejátszás az eredeti trilógiából.

    Pillanatnyilag a The Godfather 15%-os készültségi állapotban leledzik, és még az sem biztos, hogy ez lesz a végleges neve. Több infót a következő hónapban szállít az EA.

    Forrás: Hardwired