#754
jaja, úgy ahogy mondod, az a legnehezebb hogy az ember, hogy tartsa a tempót, illetve hogy ne egye meg a gumikat oval-on. nagyon egyenletes, kiegyensúlyozott kanyarvételek és tempó kell hozzá. meghát a setup.
és most 4.63-on állok, bár még csak egy advanced futamot mentem. az időmérős dolog elég érdekes megoldás, hm. nem is értettem miért indulok pl a 2. helyről, amikor a 4. lettem az időmérőn. és hasonlók. :)
de jó ez így. :)
sajna én sem tudok minden nap órákat vezetni, bár időnként megteszem :D
de a road az valszeg így kimarad, arra nekem több idő kellene. bőven elég itt kalamajkázni.
ui: az iracing-nek ez a kategóriás megoldása egy nagyon jó karrier dolgog is egyben :) és biztos, hogy az igazán jó bajnoki futamok majd csak hónapok múlva lesznek.
ha csak 17.3-at ment huttu akkor azért az már megnyugtatóbb, mert ez a különbség tényleg idegesített. :D
iratingünk akkor lesz mikor már D kategóriásak leszünk? (ott már ahogy látom egy szarabb helyezés is minusz pontokat -iratinget- ad.)
a szezonok 12 hetesek? ez elírás? az azt jelenti, hogy 6 pálya. ezt nem értem, és még valami, advanced legends-el mikor mehetünk már más pályákon is? ezekkel a járgányokkal lehet nyomulni igazi speedway pályákon is? az lenne ám még az izgi, egymás mellett autókázni folyamatosan, helyezkedni, etc... :P itt ezen a két pályán is el lehet lenni, csak a külső ír elég sz*pos tud lenni :D én inkább engedek egy idő után és bemegyek a belső ívre... :)
jaja, nascar-ban is gyakran a túlhevült fékek (meg gondolom gumikopás) miatt is inkább elengednek néha egy-két versenyzőt, minthogy falat fogjanak idő előtt az ilyen rövid fékigényes pályákon :)
mindegy, eddig jó kis móka, a late model FFB-je atom nagy, jó kis "partyk" lesznek azzal is még :)