• Solt
    #25292
    Persze, működik a grafikai butítás, de VR-ban a fix FPS sokkal fontosabb mint monitoron. Rift S esetén például két opciód van... vagy a fix 40 FPS-d célzod be, vagy a fix 80-t, de a lényeg az, hogy ezek tényelg fixek legyenek. A 40 FPS elsőre riasztó, de van egy ilyen varázslat ami majdnem tökéletes: ASW Tájékozódási pontnak annyit, hogy az én konfigommal amit lentebb írtam, a Dirt Rally 2 fix 80 FPS-l fut High beállításon, de például az ACC alatt ahhoz, hogy a látvány is élvezetes legyen, kénytelen vagyok a 40 FPS-re célozni.

    Igen, amiket kinéztél az mind inside-out tracking rendszer, vagyis a HMD-n vannak a kamerák amik a követéshez kellenek, nincs szükség bázisállomásokra mint az Oculus CV1, vagy a Valve Index esetében. Annyi a különbség, hogy az Oculus a saját API-t használja, a HP pedig WMR, vagyis Windows Mixed Reality API-t használ.

    A mobilos cucchoz meg annyit, hogy azért van annak egy diszkrét bálya, hogy bárhol, bármikor felteszed a HMD-t és PC nélkül belemerülsz valami VR játékba úgy, hogy a kijelölt területeden kötetlenül mozoghatsz. Én anno röhögtem a többieken, hogy mi a szart hadonásznak a levegőben, aztán engem is beszippantot amikor kipróbáltam a The Thrill of the Fight-t, a Derail Valley-t, vagy éppen az Onward-t. Az első ámulatok után aztán az ember elkezdi érezni, hogy a kábel a hátán azért korlátozza az élményt, ezért is agyalok én is a Quest2-n, csak még nem győztem meg magam... :)