• Alexease
    #23636
    Most "semmi" kulonleges nem jott, most inkabb a dirt-re koncentralnak (hatter fejlesztesek), plusz a DX9-tol es a 32bit-tol szabadultak meg. Egy-ket technikai dolog jott (elelmosas es elesitesi beallitas a nagyobb felbontasra es a VR-re), a fix D11 miatt mar rendes (giga) printscreen es hasonlok.

    Valszeg a kovetkezo update-tol lehetnek (fix DX11/64bit-re) komolyabb valtozasok. Eloszor valszeg hatter technikai dolgok jonnek (memoria es shader kezelesek, tobbszallu szamitasok, fenyek/arnyekok "atallitasa", "kamu" tukrozodesek optimalizalasa stb.), amitol kicsit szebb de foleg gyorsabb es jobban kihasznaltabbak lehetnek a HW-k.

    Vagy egyeb render dolgok (pl. jobb normal mappok, occlusion stb.), amitol "realisabb" lesz a feny/arnyek es a render (most is szep, de azert neha meg kicsit muanyag jatekautos).

    Aztan majd utana johetnek esetleg az "erdemi" (latvany) valtozasok is. Normalis postprocess, dinamikus napszak vgy akarmi.