• Alexease
    #23622
    Ez a "szokasos" iRacing "beta-megjelenes" lesz, aztan majd 1 ev alatt felfejlesztik;) Egyelore a mukodesre (realroad) es a tartalomra koncentralnak (legyen legalabb 6 auto, 2 egyedi palya, es vagy 10db "dirt-esitett").

    Valszeg a realroad veszi el az energia nagy reszet: a verseny elott fellocsolt es ledongolt palya, ami szep lassan felszarad, nyomvonalasodik, atrendezodik, folyamatosan valtozik a tapadas es az utviszony, es a vegere minden (palya szele es auto) total dzsuva lesz;D

    Sajnos a latvanyt dolgokhoz meg ido kell. Csak a mostani build-ben szabadultak meg a erosen korlatozo tizeneves DX9-tol es a 32bit-tol. Majd csak ezutan tudjak beepiteni a modernebb dolgokat, amihez tobb shader, memoria es egyeb kell.

    De a video alapjan a "mukodessel" sem vagyok kibekulve...