
A WAREZT KÉRETIK MELLŐZNI!
-
uwu #5548 Standard, vagy kisebb térképen epic speeden a deity is sima ügy.
Csak gyorsabb speeden és nagy térképen annyira gáz a deity.
A föld térképet normal speeden vasall state-el fűszerezve, nem hiszem, hogy lehet másképp, töltögetni kell, ha meg akarod csinálni.
És még annál is lehet nehezebb beállításokat csinálni, nem hinném, hogy azt lehetséges megnyerni, és nem is fogom kipróbálni, egy töltögetős játék egy életre elég volt.
Hát ja, deity-n a 80 az nem 80%.
De a quechua rush, nál mindegy.
Deity-n egyébként nem tudsz győzni, ha vallásokkal molyolsz. Ilyesmire nincs lehetőség, mert alapból mindenki útál, és ha teheti meg is támad. De elgalább nem kell hadat üzenni senkinek, anélkül is folyamatos a háború :)
Persze az elején még más a helyzet. Ha 15-20 kör távolságra van ellenség az még jó. Nem kell workert építeni, ha akkor üzensz hadat amikor kijön az ellen workwrw a szélére. 3 népet is ki lehet írtani rögtön az elején, ami 3 workert jelent, és ha mákod van 3 várost. Ilyenkor kezdődik a második felvonás, ami a játék legkeményebb része: harc a barbárok ellen. Régebben mindig benthagytam a barbárokat, mert 3 promót simán össze lehet rajtuk farmolni, és könnyebb a háború veteránokkal. Sajnos kétélű fegyver ez is, lehert hogy meggyengülnek, és az is lehet, hogy a barbár faluk miatt inkább megerősödnek a szomszédok. Ha raging barbárt raksz be, biztos hogy pár népet kiírtanak, akkor igazából a barbárokat kell túlélni, ami a gépnek nem mindig sikerül. Ezt a játékot viszont nem szeretem, általába alap barbárokat rakok be, de az utóbbi időben inkáb semmit.